torsdag 19 augusti 2010

Förste klickare!

Då var Sonen förste klickare igen för andra gången. Nu på gymnasiet. Tror att han tycker det ska bli kul, ny skola, nya lärare och kompisar. Hoppas att det kommer att gå bra för honom.
Då var det till 90% klart att jag börjar jobba mån-fre from 1 sep och ev ett år framåt. Tiderna blir (ca) mån, ons, fre 7:00-15:15 och tis, tors 7:30- 15:45. Slut med korta dagar och fridagar. Men "Man kan inte både ha kakan och äta den".L och jag får göra upp vårt schema så att det passar Rehab. Jag tror att detta kommer att bli bra, men känner lite skuld för dom som inte kommer att få jobba med det och för att man sviker sitt helggäng. Man står sig själv närmast och jag tror att dom hade tackat ja till samma erbjudande.

C och jag har gått Skarshulta rundan idag, det känns skönt att ha det avklarat för dagen, imorgon tar jag en vilodag. Igår kväll var jag riktigt godissugen, det blev ½ bar och sex salta kex. Inte bra med kexen men det var bättre än godis eller annat snacks. Har inte bestämt dagens lunch. Har potatis, sås från igår så jag får väl se om jag hittar något att ha till det. Sen blir det smoothie och fruktsallad ikväll.

Till slut: -Jag ska på lönesamtal idag. Håll tummarna. Tycker sånt är jobbigt.

Inga kommentarer: