tisdag 17 augusti 2010

Verkligheten är ifatt!

Ja, då har verkligheten kommit ifatt även mig. Om 1½ tim börjar jag jobba. Det var lite trögt att ta fram jobbekläderna och dra dom på sig. Men å andra sidan skulle jag inte trivas med att gå hemma alltid i heller. Får hoppas på att det kommer att bli bra med dom "nya" tiderna och att det kommer att blir bättre struktur i det hela. Nog om jobbet.

Jag gick upp kl 7 idag, åt frukost som bestod av havregrynsgröt med linfrö och en smörgås med leverpastej och paprika. Sen bar det ut på en promenad, idag blev det Skj-rundan och det små dugga hela tiden. Men det känns bara skönt att gå i lite regn. Säkert bra för hyn! Jag har lyckat få två små blåser under och på sidan av foten, jag hoppas att jag kan gå en runda trots detta. Får väl sätta ett plåster eller något.
Till middag blev det rester från igår (fetaost fyllda biffar ocg buljung kokta rotfrukter). Och till kvällsmat blir det en Nutrilett dryck och lite fruktsallad med en bit riven 70% choklad. Än så länge har jag inte haft några söt begär men, det kommer säkert. Då gäller det att stålsätta sig. Jag vill absolut inte se ut så här! Det ska gå!
Nu är det dax att göra sig i ordning.Vi hörs!

Inga kommentarer: