söndag 15 augusti 2010

Nytt utseende!

Har ändrat utseedne på bloggen. Denna blev bättre tycker jag.
Idag är det sista semesterdagen. Imorgon börjar allvaret igen. Jag har turen att börja med en fridag och på tisdag har jag kväll.Känns ganska bra får jag erkänna.
Imorgon ska jag börja äta nyttigt och röra på mig. Jag är nästan uppe i 84 kg igen och det gillar jag inte alls. Nä, denna gång ska jag inte ge mig. Jag trivs inte alls med att väga så här mycket. Hoppas på att klara det utan att gå med i Vikt Väktarna. Vet ju vad man ska äta och röra på sig är A-O. Något som också viktigt det är att PLANERA! Både vad man ska äta och när man ska ha tid till att röra sig. C.L kommer imorgon vid 8:00 och då ska vi gå en runda.Kommer att väga och mäta mig på måndagar och då kommer jag att lägga in det här. Som jag skrev innan blir det kanske lite bilder av vad jag äter.

Nu ska jag återgå till mina skåp, håller på att städa i några köksskåp. Alltid kul och ha städat och snyggt i skåpen.

Vi hörs!

Inga kommentarer: