söndag 22 augusti 2010

Ops!

Nu har jag hoppat några dagar. Resume:
Torsdagkväll: Var på lönesamtal och det gick ganska bra, tycker jag. Hade inget att klaga på mer än att det tog tid att koppla ett larm. Annars var jag glad, trevlig och skötte mitt jobb i största allmänt Jag fick 590 kr till i månaden och det tycker jag väl är helt ok.
Fredag: Jobba hela dagen, hem tvätta, laga mat och slappa framför tvn.
Lördag: Gick upp kl 7(kunde inte sova) åt frukost och sen blev det en promenad, städa av lite och sen till staden för att veckohandla. Laga mat och sen fick jag och Dotter ett ryck. Vi åkte på bio, titta på Grown up med Adam Sandller (fel stavat kanske). Den var helt klart sevärd. Ibland hördes bara Dotterns och mitt skratt i hela salongen.
Söndag: Är det idag och jag hade planer på att skura mattorna i storarummet och gissa vad! Det ÖSregnar. Visst mattorna blir ju blöta ändå men inte hade jag tänkt bli dyngsur. Får se om det lättar. Annars har jag en reservplan och den heter EKO. Jag har fått för mig att jag ska olivgrönt i storarummet nu, så det blir till att inhandla lite olivgröna acosiarer. Handla lite igår på Solhaga och Maxi men vill ha lite till.

Jag tjuvvägde mig i morse. enligt vågen har jag gått ner 1,2 kg och det tycker jag är skitbra. Hoppas den visar det i morgon också då det är vägdag och det är då det gäller. Igår åt jag lite godis och popcorn på bion men valde vatten att dricka.

Inga kommentarer: