måndag 16 augusti 2010

Ny vecka och nya tag!
Till frukost idag blev det detta:
Efterfrukost tog jag och C.L en promenad på nästan två timmar. Vi gick inte så fort med man blev svettig ändå.
Till lunch blev det en trehörning med sallad, ost, skinka och paprika. (Inget foto, glömde bort det)Tanken var att jag skulle ha grönsaksplättar men söta Dottern hade fixa detta så jag kunde inte säga nej. Var ju inte det värsta man stoppa i sig.
Sen till kvälls mat blev det fetaost fyllda järpar med buljong kokta rotfrukter och en sås på lätt creme fraiche och kryddor. Riktigt smarrigt.


Chefen ringde idag. E.v börjar jag den 1 sep att jobba mån- fre, dag´tid. Vad tycker jag om det? Jippi!!! Men det är med delade känslor. Kommer att sakna min trevliga jobbarkompisar. Men detta är något som jag trivs bra med. Inget är klart till 100:a, bara till att hoppas.
Imorgon börjar jag jobba, börjar med en ren kväll(15:00-21:30)så det får bli en morgonpromenad.
Nu säger jag God Natt, ska blogga runt en stund och sen krypa ner i sängen. Hoppas det inte kommer att åska inatt också.

Inga kommentarer: